Thursday, December 8, 2011

:)

  Heips, arstil käidud ja positiivsed asjad teada saadud.
Tartus tegin siis koormustesti ja uuriti ka mu säärt, koormustest ütles, et süda, kopsud ja hingamine on korras.
Vereanalüüse pole veel näinud, aga pidin ka need millalgi saama. Arvan, et korras, verega pole mul kunagi probleeme olnud.
  Jalg pidi natuke kannatada saanud olema, kuna joostes pidi mu jalg hästi natuke sisse vajuma, jalg? Mõlemad muide. Arst soovitas trenni tehes kanda toega jalatseid, need treener ka kohe mulle muretses. Soovitati, et kui valu veel on, siis kasutada jooksupõlvikuid, mis pidid lihase vastu valu tekitavat kohta suruma ja siis pole valu tunda.
  Teisipäeval on tulemas võistlused, teen seal 60m, 300m ja 1000m. 300m ja 1000m üritan omad kullad ära võtta, aga 60m jääb küsimärgiks, kuna ma pole see kõige kiirem kahjuks.
  Treener lubas uueks nädalaks mulle sisekava saata, et korralikult Eesti sisekateks valmistuda, tulev aasta läheb raskeks, sest ma hakkan võistlema aasta endast vanematega. See on muidugi positiivne, rohkem pingutusi - paremad ajad.
  Hetkel siis olen täielikult tagasi spordi juures ja hakkan uuest nädalast kõvasti trenni tegema jälle.

Üks hea laul ka. :)

No comments:

Post a Comment