Wednesday, April 25, 2012

Maakonnakad.

  Nii, täna olid siis maakonna meistrikad. Ilm oli ilus, enesetunne oli väga hea.
Läksin seda jooksu kindlalt võitma ja võitsin ka selle, teise koha ees 17 sekundilise eduga.

  Peale kolmandat tundi siis läksin riideid vahetama, siis sooja tegema, kartsin, et jalg hakkab jälle jamama, alguses kiirendusi tehes oli reies valu, aga õnneks jooksu ajal ma seda tähele ei pannud.

  Start käis, läksin kohe juhtima, esimeses kurvis olid mingi Valga tatid ees, toppisid oksi näkku, õnneks mul tõmmati oks eest ära, mõtlesin, et kui oksa eest ära ei võta, siis lihtsalt jooksu pealt tõmban vastu vahtimist.
Põhimõtteliselt peale 300m olin kindel, et keegi mulle järgi enam ei tule. Mägedes lasin sammu lõdvaks, hoidsin rohkem lõpu jaoks, sest mu eesmärk oli joosta alla 2.45 . Viimasest mäest üles sain, öeldi mulle, et 2.30 on hetkel, siis polnud enam midagi kaotada. Lihtsalt andsin nii kuidas suutsin, finiši jõudsin ajaga 2.47, olen rahul sellega, sest uus rekord ikkagi.

  Homme siis 8.5km, kästi seda rahulikult võtta ja ülehomme on siis 3km Valgas.
Loodan, et läheb hästi ;)

No comments:

Post a Comment