Monday, May 21, 2012

Igavus

  Pole ammu midagi kirjutanud ja ei kirjutaks praegugi, aga igavus tapab. Kuulan muusikat ja ootan Jumpzi, et välja minna.
  Hommikul käisin koolis matet ja keemiat vastamas, mata sain 3, keemiat veel ei tea, aga arvan, et sealt ka midagi paremat ei tule kui just halvemat.. Loodan, et kolm, ma ei viitsi Õunapuud moosima minna, et kursuse 3 paneks.
  16. mai oli mate eksam ka, suurele koostööle sain selle viie ja koostööpartner sai 4 :D Uskumatu tegelt, mul mate tõsiselt keskmine, aga eksam tuli 5, üli rahul.
  Võistlused... trenn. 22, 23 ja 25. mai on Valgas võistlused, kahju, et 25. ka on, sest tahtsin jalgpalli trenni minna, aga peab seekord ära jätma kahjuks.
  Juuni kuu alguses ostan jalgpalluri litsendsi endale, hakkan FC Tõrva Warrioris mängima, pole kindel veel, mis positsioonil, kas ründes või poolikus, ise tahaks ründes, aga siis ma saaks jube vähe mänguaega, eks see alguse asi ole, peab tõestama ennast, aga ma pole 3 aastat tõsiselt tegelenud jalgpalliga ja ma olen üsna roostes, pall kipub jala pealt ära kaduma. Aga küll ma vormi saan! :) :D
  18.ndal oli mingi klassiga istumine, minu arust oli suht igav, aga ma jõudsin suht hilja ka sinna, niiet ma ei hakka vinguma, hea et üldse toimus:)
  No, aga ma nüüd jalkat taguma ja rohkem nagunii eriti midagi kirjutada pole, varsti algab vaheaeg ja siis saaaab magadaaaa:D

Bye,

No comments:

Post a Comment