Friday, September 9, 2011

Valga-Valka jooks.


Nii, täna toimus siis Valga-Valka jooks, kus ma sain 5. nda koha, sellega kaasnes karikas ja 15 eurine kinkekaart Maratoni.
 Valka jõudsin hakkas täiega padukad sadama, sooja tegin vihma käes, ebamugav oli, kõik oli märg.
Tegin sooja ära, siis kutsuti starti, palju trügimist oli, väiksed nagu alati, tahavad ette ja ennast tõestada, et suudavad jalgu jääda, trügisin ise ette neist väikestest, et head starti saada. Eelmise aasta võitja startis natuke ees pool, mingi traditsioon vms.Stardipauk käis, lükkasin täis käigu sisse ja tõmbasin kohe eelmise aasta võitja kandadele, 600m joostud, hakkas mul rinna number pinda käima, see kukkus ära, selle jamaga läks veits jooksu tehnika metsa. Siis möödus minust lätlane ja jäin 3. ndaks tagant tuli veel 2 lätlast, nad jooksid natuke minu tempos ja siis läksid mööda, mingid suured mehed olid, minu samm nende omale vastu ei hakanud, üritasin veits nende tempos kaasa joosta, aga jõudu jäi veits väheks, nii nad ees ära läksid mul, kui mingi 2km joosta jäi, läks üks valgakas mööda minust, tema temposse ma jäin kaasa jooksma, kuni lõpuni oli kuskil 700m, siis hakkasin vaikselt kiirendama ja möödusin valgakast. Lõpupoole sain ühele lätlase lähemale, kes enne möödus minust, aga teda ma kätte ei saanud, Lõpetasin jooksu 5nda kohaga, jooksuga jäin väga rahule ise. Teine kordki!

~Tean, et kirjavigu on sitaks, aga ma ei viitsi neid parandada. :D

No comments:

Post a Comment