Saturday, September 17, 2011

Järvede jooks.

Nii, rebaste rets sai ka üle elatud ja peale seda õhtul oli siis järvede jooks. Kohal oli ka Eesti parim 800m ja 1500m jooksja - Keio Kits.
  Võistlus kohta jõudsin mingi 2 tundi varem, sest vennal oli ka võistlus ja tal oli 1 h varem kui mul. Passisin seal tuima mingi üle tunni, siis hakkasin sooja tegema, sooja tehes tuli mul see rõve õli maitse suhu, mida meile retsil sisse joodeti. Ponud kõige parem just. 30 minutit enne starti hakkasin sooja tegema. Ilm oli täitsa okey seekord, polnud padukat ega midagi. Stardis oli 47 osalejat.
  Start anti, läksin juhtima kohe, siis võtsin veits aeglasemalt ja ootasin, et Keio Kits läheks ette, et tema tuules joosta, jooksin kuskil ~2.5km tema tempos, siis pääses ta oma grupiga mul eest ära, nemad kolmekesi järjest läksid ees mul, nende distants oli 9km, mul 5,4km, sest ma noorem. tagant oli meile üks järeltulija, kes hoidis minuga kuskil 50m vahet koguaeg, kui tee kaheks läks, siis läksid 9km jooksjad teisele poole ja mina otse edasi, koguaeg jälgisin tagumist jooksjat ja kui ma nägin teda 5.4km peale tulemas, siis lõi seest veits kõhedaks, lisasin kiirust juurde, arvasin et ta vanemate meeste grupist, kes pidid samuti 5,4km jooksma, ta püsis minu taga ikka kuskil ~50m vahega, sõpruse parki jõudes oli ta minust kaugemale jäänud, aga pidin siiski tempot kiirendama, sest mine tea mis tal varuks võinuks olla, Finiši jõudsin 5,4km võitjana, varsti jõudis ka see mees, kes minu taga jooksis, aga tema pidi hoopis 9km jooksma ja oli mind jälgides hargnemis kohast mööda pannud, kahju temast. Need kes tegelikult pidid 5,4km jooksma tulid kõvasti hiljem minust, korraliku vahe olin sisse teinud nedega ikka ;) Võistlusega jäin suhteliselt rahule, auhinnad aga muutuvad iga aastaga aina kesisemaks, see on nagu nõme.
  Peale võistlusi läksin rebaste retsi peole, see oli täiesti mõttetu minu arust, ei viitsi sellest pikemalt rääkida. Järgmise korrani. :)

No comments:

Post a Comment