Wednesday, September 28, 2011

Valgamaa noorte karikavõistlused.

Nonii, pole ammu kirjutanud. Täna oli siis krossijooks, kust tuli esimene koht. :)
 Läksin seda jooksu suhteliselt selle mõttega jooksma, et tähtis on aeg, mitte koht, aga see aeg mis mul mõtetes oli, pidi olema kindel 1. koha aeg . :D Plaanis oli joosta 2.45 aga tuli 2.50.0, kõikide jooksude põhjal oleks see täiesti võimalik olnud, aga ma põhimõtteliselt jooksin üksi, sest esimese 100m oli mul juba 20m vahe teiste ees sees. Stardis sai kohe ees ära kihutatud, peale 1. suurt mäge öeldi, et korralik vahe, jooksin kõige kaugema kurvi ära ja vaatasin mäe tipu poole, kui mul kurv läbitud oli, tuli alles teisel kohal jooksja, ei hakanud ennast tapma, lasin sammu lõdvemaks ja vaikselt lõpuni ära, sest teisel kohal polnud mingit võimalust. Finišis oli vahe 7 sek. teise kohaga, mis oli suhteliselt kindel.
  Nüüd puhkan ja valmistun Eesti karikavõistluste jaoks. Need toimuvad 1. okt. Tõrva gümnaasiumi juures. Tulge kaasa elama :) Omade ees on palju parem joosta. Minu start peaks olema 13.50 kava järgi, aga see võib muutuda. Kohal võiks olla vähemalt 13.30 :)

Laupäeval kirjutan vast, et kuidas läks jne.

No comments:

Post a Comment