Friday, September 14, 2012

Tõrva kolme järve jooks.

Täna toimus siis Tõrva kolme järve jooks. Distantsiks oli 5.5km.

  16.30 jõudsin Tõrva, 17.30 oli start. Läksin regasin ära end ja polnud aega eriti tühja passida, hakkasin kohe sooja tegema. Vahepeal ilmus sinna igasuguseid konkurente, alguses arvasin, et vähe osavõtjaid tuleb, aga oli ikka normaalselt. Sain siis soojenduse tehtud 17.15 ja lõdvestasin jalgu veidi ja puhkasin. Varsti oligi aeg starti minna.
  Alguses läksin kohe esimesega kaasa, kuna kiriku juures on väike tõus, siis liider pani tempo peale, et maha raputada kõiki, aga ma läksin kaasa ja püsisin ilusti kannul. Varsti üle õla vaadates polnud enam ühtegi konkurenti näha ja 2. km peal lasin liidril, kes mind ilusti vedas ees ära minna, ma ei hakanud ennast tapma tema tempoga ja ma ei jooksnud sama distantsi ka, tal oli vaja joosta 9.6km.
Nii ma siis jooksin uhkes üksinduses, vahepeal lõppes telefonis playlist ka otsa ja pidin vaikuses edasi jooksma. Peale seda kui tuli teede lahku minek, et siis üks tee viis 9,6km peale ja teine 5.5km peale, mida mina siis jooksin. Siis algas kõige raskem osa distantsil, tõusud ja langused, neid oli nii kuramuse palju, see võttis üsna läbi. Õnneks polnud palju lõpuni jäänud enam ja võtsin 5.5km üldvõidu ajaga 19.49, see on ka mu uus isiklik rekord sellel rajal.
  Jooksuga jäin üsna rahule, kuna olen veidi tõbine ka, siis kõik läks hästi.
Start

Uued võistlused on juba 18 sept. ehk siis mu sünnipäeval :) ja järgmised 25. sept. Neid ootan ma kõige rohkem hetkel, tahan oma isikliku rekordit paranda 1km'is, mis on hetkel 2.47.3


Saa ruttu terveks , onjuu ;)


No comments:

Post a Comment