Friday, September 7, 2012

Valga-Valka rahvajooks.

Noniiii... Mõtlesin, et võiks mõnest võistlusest ka kirjutada.

  Täna siis toimus Valga-Valka rahvajooks, millel ma osalesin teist korda, eelmine aasta sain 5. koha ja see aasta läks paremini, 4. koht :) Auhinnaks sai karika ja 25 eurise kinkekaardi.

 Jõudsin Valka 17.15, võtsin numbri, kiibi ja asusin sooja tegema. Poole tee peal sain kokku eelmise aasta võitjaga, tegime koos sooja pmt. kuni stardini. 5 minutit enne starti võtsin soojendusdressi maha ja läksin stardijoone taha, seal veel soovisin mõnele tuttavale konkurendile edu.
  Jooksu start oli kiire, tegin väikse kiirenduse ja läksin 2. kohale, tahtsin lihtsalt sellest rahvamassist pääseda ja ka distants oli ainult 4.5km, et pole vaja magada seal alguses. Natukese ajapärast läksid kaks lätlast minust mööda, ma ei läinud nendega kaasa. 1km umbes joostud, läks mingi lätlane mulle ette ja jooksin tema kannul, siis tuli veel üks tuttav tüüp, kellega ma natuke koos jooksin, poole distantsi peal jäi nende kahe tempo mulle natuke aeglaseks ja otsustasin minna neid kahte möödunud lätlast püüdma, nende tempo oli päris kiire, nii et ma pidin päris kõvasti kiirust lisama, aga kuidagi kergelt tuli mul see. Võtsin järjest lätlastele lähemale, aga kahjuks ei suutnud ma neid kätte saada, viimased 200m osutusid mulle natuke üle jõu käivateks, eks see suur tempo üles kruvimine tegi ikka oma töö. Kahjuks ma ei saanudki esikolmikusse, aga õnneks olid auhinnad esimesele kuuele, niiet, jah, igati tore üritus minu arust ja lähen ka järgmine aasta kindlasti.


No comments:

Post a Comment